Advertoriale SEO – ce sunt si cum le poti exploata

Advertoriale SEO – ce sunt si cum le poti exploata

Advertoriale SEO sunt utilizate pe scara larga pentru a obtine backlink-uri valoroase pentru site-ul tau web. Cu cat calitatea si numarul de site-uri care vorbesc despre tine sunt mai mari, cu atat mai mare va creste reputatia ta in ochii Google. Aceste advertoriale SEO sunt utilizate pentru a obtine noi backlink-uri si nu numai.

Descopera modul in care advertoriale SEO iti pot creste rapid vizibilitatea, iti poate imbunatati imaginea de marca si pozitionarea SEO pe cuvinte cheie si interogari competitive si cu potential ridicat.

Advertoriale SEO – cum pot acestea sa iti imbunatateasca SEO?

Daca esti in cautarea unui ghid detaliat despre advertoriale SEO sau pentru strategia ta de marketing atunci ai ajuns in locul potrivit. In prezent, razboiul continutului online determina site-urile si brandurile cunoscute sa inoveze, sa creeze si sa implementeze strategii bazate exclusiv pe continut scris. Pe masura ce consumatorii devin mai informati, internautii cauta din ce in ce mai mult sa se informeze, sa invete inainte de a comanda. Prin urmare, mediul scris a devenit o solutie fundamentala de cumparare si vanzare intre consumatorii in cautare de informatii si cunostinte si cei care cauta sa isi vanda produsele sau serviciile. Asadar, advertoriale SEO reprezinta un atu pentru orice afacere care se dezvolta online.

Advertoriale SEO – ce sunt?

In termeni simpli, advertoriale SEO reprezinta articole platite de un advertiser pentru a fi pregatit, publicat si monetizat pe un site web administrat de o agentie, un influencer sau un site extrem de influent. Acest articol urmareste sa ajunga la un numar mare de internauti prin intermediul diferitelor canale: retele sociale, buletine informative, SEO, motoare de cautare, etc. astfel, internautii primesc informatii care le permit sa profite de un serviciu sau de un produs. Agentul de publicitate isi atinge obiectivul de vanzari iar site-ul intermediar beneficiaza de un comision sau de o parte din fiecare vanzare.

De fapt, doua caracteristici majore trebuie sa fie luate in considerare atunci cand vine vorba de advertoriale SEO:

Site-ul pe care urmeaza sa fie publicate. Daca esti o companie care ofera servicii digitale va fi mai putin puternic si util sa obtii un advertorial SEO pe un site de constructii spre exemplu.

Advertoriale SEO - ce sunt si cum le poti exploataUn alt lucru de verificat in legatura cu site-ul original este propria autoritate. Exista mai multe backlink-uri care indica catre acest site?

Calitatea continutului. Daca obtii un continut care vorbeste despre servicii de constructii, cu un backlink catre serviciile tale digitale, pe un site de servicii digitale, acesta nu va fi la fel de puternic ca in cazul in care ai obtinut un continut legat de pagina ta.

Care sunt avantajele oferite de advertoriale SEO?

Acest concept de advertoriale SEO castiga din ce in ce mai mult teren datorita faptului ca aduce o valoare adaugata (pentru editor, pentru cititor, dar ne vom uita mai degraba la valoarea adaugata a advertiserului):

Cresterea reputatiei online. Reputatia este opinia publica si tot ceea ce spun oamenii despre tine. Advertorialele SEO formeaza literalmente baza reputatiei tale online datorita continutului valoros. Daca te multumesti doar cu feedback-ul clientilor (recenzii din partea consumatorilor), nu esti la adapost de comentariile negative. Continutul sponsorizat, redactat conform unor reguli bine puse la punct face posibila mentinerea reputatiei online, vorbind la modul pozitiv despre brandul tau pe diferite site-uri si in diferite moduri.

In plus…

Imbunatatire SEO pentru site-ul tau. Google si alte motoare de cautare arata internautilor mai intai site-urile pe care le considera mai relevante decat altele. In cea mai mare parte (dar nu exclusiv), relevanta unui site este masurata cu ajutorul numarului de backlink-uri pe care le are. Cu cat sunt mai multe linkuri de intrare, cu cat calitatea este mai mare, cu atat mai buna este pozitionarea site-ului in cauza. Acest concept de parteneriat win/win ajuta la imbunatatirea SEO a site-ului tau.

Obtinerea de trafic de recomandare. O publicare pe site-uri influente si deosebit de populare iti aduce un flux mare de utilizatori. Chiar daca acesti noi vizitatori nu se convertesc imediat, este posibil sa o faca dupa retargetare.

Obtinerea de feedback. Pe langa obiectivul principal, care este acela de a ajunge la un numar mare de cititori, continutul sponsorizat iti permite sa obtii feedback bazat pe experientele acestora cu privire la produs sau serviciu, atat in calitate de consumatori, cat si de experti. Acest feedback poate avea loc pe site-urile publicatiilor in sine, prin intermediul retelelor sociale sau in alta parte. Oriunde ar oferi acest feedback, ei vorbesc despre tine, iar acesta este cel mai important lucru.

Advertoriale SEO – care este durata de viata a articolului tau pe un site partener?

In mod logic, partenerul tau poate elimina articolul in intregime sau legatura dintre domeniul sau si al tau. Acest punct trebuie discutat in prealabil si va avea un pret (sau nu).

Unii parteneri pot sa lase articolul online si sa elimine doar link-ul, altii elimina intregul articol, iar in unele cazuri (destul de rare) partenerul lasa intreg articolul neatins pentru o perioada nedeterminata. Afla care este durata de viata a articolului tau, termenii si conditiile si tarifele. Bineinteles, totul este negociabil intr-o anumita limita, vor fi un echilibru intre ceea ce cere partenerul si ceea ce doresti tu.

Dupa cum ti-ai dat seama, advertoriale SEO sunt importante pentru strategia ta SEO naturala, dar iti vor aduce si alte beneficii.

Call Now Button